Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методичні оперативкиМетодичні оперативки Методичні оперативки є традиційною формою підвищення наукового, фахового рівня педагогічної діяльності, попередження можливих помилок, виправлення допущених недоліків у роботі педпрацівників Ефективність даної методичної форми в сільській школі полягає в тому, що вона займає мало часу, може проводитись до уроків, після уроків, під час великої перерви; дозволяє обговорити питання, які неможливо передбачити заздалегідь. Доцільність їх проведення диктується виробничою необхідністю. основним змістом їх роботи є: · оперативне ознайомлення педколективу з директивними, нормативними документами, наказами, інструктивно-методичними листами, положеннями, інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти і науки, інституту післядипломної педагогічної освіти, районного відділу освіти; · ознайомлення з інноваційними технологіями, навчання та виховання, ППД; · інформування членів педколективу про нові науково-методичні посібники, педагогічні періодичні видання, нові навчальні програми, підручники; · розгляд поточних навчально-виховних завдань планування роботи методичних формувань, навчально-виховної роботи школи, підготовка та організація проведення методичних заходів, ведення шкільної документації, підготовка до державної підсумкової атестації, моніторингу, організація роботи гуртків (предметних, за інтересами) секцій, проведення олімпіад, конкурсів тощо; · заслуховування інформації про стан навчально-виховної роботи в школі, класі, результати внутрішньошкільного контролю, моніторингу, про участь у методичних заходах, виконання доручень тощо. Як показують результати дослідження традиційними темами методичних оперативок є: § методичні рекомендації з питань оцінювання знань учнів по 12 бальній шкалі; § рекомендації щодо складання календарних та поурочних планів; § підготовка та проведення шкільних олімпіад; § про проведення предметних тижнів; § про результати перевірки ведення шкільної документації; § про дотримання «Єдиних вимог до усного та писемного мовлення учнів»; § про організацію методичної роботи в школі; § про підготовку учнів до Державної підсумкової атестації; § про результати проведення контрольних зрізів навчальних досягнень учнів; § про виконання навчальних програм; § про підготовку та проведення методичних заходів, позакласних заходів; § про результати участі в конкурсах, олімпіадах; § про організацію проведення начальної практики та інші. Методичні оперативки Методичні оперативки є традиційною формою підвищення наукового, фахового рівня педагогічної діяльності, попередження можливих помилок, виправлення допущених недоліків у роботі педпрацівників Ефективність даної методичної форми в сільській школі полягає в тому, що вона займає мало часу, може проводитись до уроків, після уроків, під час великої перерви; дозволяє обговорити питання, які неможливо передбачити заздалегідь. Доцільність їх проведення диктується виробничою необхідністю. основним змістом їх роботи є: · оперативне ознайомлення педколективу з директивними, нормативними документами, наказами, інструктивно-методичними листами, положеннями, інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти і науки, інституту післядипломної педагогічної освіти, районного відділу освіти; · ознайомлення з інноваційними технологіями, навчання та виховання, ППД; · інформування членів педколективу про нові науково-методичні посібники, педагогічні періодичні видання, нові навчальні програми, підручники; · розгляд поточних навчально-виховних завдань планування роботи методичних формувань, навчально-виховної роботи школи, підготовка та організація проведення методичних заходів, ведення шкільної документації, підготовка до державної підсумкової атестації, моніторингу, організація роботи гуртків (предметних, за інтересами) секцій, проведення олімпіад, конкурсів тощо; · заслуховування інформації про стан навчально-виховної роботи в школі, класі, результати внутрішньошкільного контролю, моніторингу, про участь у методичних заходах, виконання доручень тощо. Як показують результати дослідження традиційними темами методичних оперативок є: § методичні рекомендації з питань оцінювання знань учнів по 12 бальній шкалі; § рекомендації щодо складання календарних та поурочних планів; § підготовка та проведення шкільних олімпіад; § про проведення предметних тижнів; § про результати перевірки ведення шкільної документації; § про дотримання «Єдиних вимог до усного та писемного мовлення учнів»; § про організацію методичної роботи в школі; § про підготовку учнів до Державної підсумкової атестації; § про результати проведення контрольних зрізів навчальних досягнень учнів; § про виконання навчальних програм; § про підготовку та проведення методичних заходів, позакласних заходів; § про результати участі в конкурсах, олімпіадах; § про організацію проведення начальної практики та інші. Вважаємо, що дані методичні рекомендації допоможуть розробити ефективну модель методичної роботи в сільській малокомплектній школі, забезпечивши: · системний цілеспрямований підхід до організації методичної роботи на діагностично-прогностичній основі; · розв’язання проблеми вибору оптимальних варіантів побудови методичної роботи в школі; · відмову від оцінки ефективності методичної роботи за кількісними показниками, а оцінювання її за критеріями оптимальності кінцевих результатів; · реформування змісту внутрішньошкільної методичної роботи в сільській малокомплектній школі; · оптимізацію форм методичної роботи з педагогічними працівниками на основі диференціації та особистісно-орієнтованого підходу; · оптимальне поєднання традиційних і інноваційних форм методичної роботи, розрахованих на активне навчання дорослих, розвиток їхнього інтелекту, професійної майстерності, педагогічної культури; · постійний перехід від організованої методичної роботи до самоосвіти, від обов’язкової до добровільної участі вчителів у підвищенні рівня професійної майстерності; · формування сучасного учителя-професіонала якому властиві інноваційний стиль науково-педагогічного мислення, потреба в постійному саморозвитку, здатність генерувати нові перспективні педагогічні ідеї, інтелігентність та духовна культура.
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||