Неділя, 19.05.2024, 03:36
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя початкових класів Данилюк Марії Григорівни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичні оперативки

Методичні оперативки

  Методичні оперативки є традиційною формою підвищення наукового, фахового рівня педагогічної діяльності, попередження можливих помилок, виправлення допущених недоліків у роботі педпрацівників

   Ефективність даної методичної форми в сільській школі полягає в тому, що вона займає мало часу, може проводитись до уроків, після уроків, під час великої перерви; дозволяє обговорити питання, які неможливо передбачити заздалегідь. Доцільність їх проведення диктується виробничою необхідністю. основним змістом їх роботи є:

· оперативне ознайомлення педколективу з директивними, нормативними документами, наказами, інструктивно-методичними листами, положеннями, інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти і науки, інституту післядипломної педагогічної освіти, районного відділу освіти;

· ознайомлення з інноваційними технологіями, навчання та виховання, ППД;

· інформування членів педколективу про нові науково-методичні посібники, педагогічні періодичні видання, нові навчальні програми, підручники;

· розгляд поточних навчально-виховних завдань планування роботи методичних формувань, навчально-виховної роботи школи, підготовка та організація проведення методичних заходів, ведення шкільної документації, підготовка до державної підсумкової атестації, моніторингу, організація роботи гуртків (предметних, за інтересами) секцій, проведення олімпіад, конкурсів тощо;

· заслуховування інформації про стан навчально-виховної роботи в школі, класі, результати внутрішньошкільного контролю, моніторингу, про участь у методичних заходах, виконання доручень тощо.

   Як показують результати дослідження традиційними темами методичних оперативок є:

§ методичні рекомендації з питань оцінювання знань учнів по 12 бальній шкалі;

§ рекомендації щодо складання календарних та поурочних планів;

§ підготовка та проведення шкільних олімпіад;

§ про проведення предметних тижнів;

§ про результати перевірки ведення шкільної документації;

§ про дотримання «Єдиних вимог до усного та писемного мовлення учнів»;

§ про організацію методичної роботи в школі;

§ про підготовку учнів до Державної підсумкової атестації;

§ про результати проведення контрольних зрізів навчальних досягнень учнів;

§ про виконання навчальних програм;

§ про підготовку та проведення методичних заходів, позакласних заходів;

§ про результати участі в конкурсах, олімпіадах;

§ про організацію проведення начальної практики та інші.

Методичні оперативки

  Методичні оперативки є традиційною формою підвищення наукового, фахового рівня педагогічної діяльності, попередження можливих помилок, виправлення допущених недоліків у роботі педпрацівників

   Ефективність даної методичної форми в сільській школі полягає в тому, що вона займає мало часу, може проводитись до уроків, після уроків, під час великої перерви; дозволяє обговорити питання, які неможливо передбачити заздалегідь. Доцільність їх проведення диктується виробничою необхідністю. основним змістом їх роботи є:

· оперативне ознайомлення педколективу з директивними, нормативними документами, наказами, інструктивно-методичними листами, положеннями, інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти і науки, інституту післядипломної педагогічної освіти, районного відділу освіти;

· ознайомлення з інноваційними технологіями, навчання та виховання, ППД;

· інформування членів педколективу про нові науково-методичні посібники, педагогічні періодичні видання, нові навчальні програми, підручники;

· розгляд поточних навчально-виховних завдань планування роботи методичних формувань, навчально-виховної роботи школи, підготовка та організація проведення методичних заходів, ведення шкільної документації, підготовка до державної підсумкової атестації, моніторингу, організація роботи гуртків (предметних, за інтересами) секцій, проведення олімпіад, конкурсів тощо;

· заслуховування інформації про стан навчально-виховної роботи в школі, класі, результати внутрішньошкільного контролю, моніторингу, про участь у методичних заходах, виконання доручень тощо.

   Як показують результати дослідження традиційними темами методичних оперативок є:

§ методичні рекомендації з питань оцінювання знань учнів по 12 бальній шкалі;

§ рекомендації щодо складання календарних та поурочних планів;

§ підготовка та проведення шкільних олімпіад;

§ про проведення предметних тижнів;

§ про результати перевірки ведення шкільної документації;

§ про дотримання «Єдиних вимог до усного та писемного мовлення учнів»;

§ про організацію методичної роботи в школі;

§ про підготовку учнів до Державної підсумкової атестації;

§ про результати проведення контрольних зрізів навчальних досягнень учнів;

§ про виконання навчальних програм;

§ про підготовку та проведення методичних заходів, позакласних заходів;

§ про результати участі в конкурсах, олімпіадах;

§ про організацію проведення начальної практики та інші.

  Вважаємо, що дані методичні рекомендації допоможуть розробити ефективну модель методичної роботи в сільській малокомплектній школі, забезпечивши:

· системний цілеспрямований підхід до організації методичної роботи на діагностично-прогностичній основі;

· розв’язання проблеми вибору оптимальних варіантів побудови методичної роботи в школі;

· відмову від оцінки ефективності методичної роботи за кількісними показниками, а оцінювання її за критеріями оптимальності кінцевих результатів;

· реформування змісту внутрішньошкільної методичної роботи в сільській малокомплектній школі;

· оптимізацію форм методичної роботи з педагогічними працівниками на основі диференціації та особистісно-орієнтованого підходу;

· оптимальне поєднання традиційних і інноваційних форм методичної роботи, розрахованих на активне навчання дорослих, розвиток їхнього інтелекту, професійної майстерності, педагогічної культури;

· постійний перехід від організованої методичної роботи до самоосвіти, від обов’язкової до добровільної участі вчителів у підвищенні рівня професійної майстерності;

· формування сучасного учителя-професіонала якому властиві  інноваційний стиль науково-педагогічного мислення, потреба в постійному саморозвитку, здатність генерувати нові перспективні педагогічні ідеї, інтелігентність та духовна культура.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz