Неділя, 19.05.2024, 04:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя початкових класів Данилюк Марії Григорівни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Самоаналіз уроку

Орієнтовний самоаналіз уроку

 

  1. Якими принципами навчання, вимогами нових і удосконалених навчальних програм керувались при підготовці даного уроку?
  2. Що використали при підготовці до уроку (методичну, дидактичну літературу, наукові джерела, періодику і т. д.)?
  3. Яку роль відводите даному уроку в системі уроків усієї теми (як даний урок пов”язаний з попереднім і наступним і наступним)?
  4. Як визначено цілі уроку і контрольні завдання кожної з них? Чим керувались при цьому? Що було цінним у змісті навчального матеріалу? Чи вдалося зосередити на цьому увагу учнів?
  5. Виходячи з чого вибрали тип уроку і розробили його структуру?
  6. Поясніть вибір методів і прийомів навчання? Чи виправдали вони себе, чи вдалося реалізувати поставлені завдання? Чому було вибране дане поєднання методів, форм і засобів навчання?
  7. Якою була мотивація процесу навчання на різних етапах уроку? Які способи, прийоми мотивації навчання ви використали?
  8. Яким передбачався хід уроку, як збулись ваші передбачення?
  9. Які труднощі виникли у всього класу і в окремих учнів? Як учні їх подолали?
  10. Як спланували діяльність учнів на уроці? Які види діяльності учнів для вироблення загально навчальних і спеціальних умінь та навичок ви застосовували? Обґрунтуйте їх доцільність.

Які із спеціальних, загальних і навчальних умінь і навиків вдалось с

Сформувати, удосконалити? Ступінь самостійної і розумової активності учнів на уроці. Чи велась диференційована робота з слабо встигаючими і найбільш підготовленими учнями?

  1. Які наочні посібники і ТЗН застосовували, в чому психологічна доцільність їх використання?
  2. Зробіть підсумок уроку: оцініть його результативність, реалізацію освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку, Оцініть якість знань і навичок учнів.

Чи відповідають досягнуті результати уроку реальним навчальним можливостям учнів?

  1. Які з поставлених завдань не вдалося реалізувати на ваш погляд? Чому? Які ви бачите шляхи усунення недоліків?
  2. Оцініть свій урок, обґрунтуйте оцінку.

 

 

 

Орієнтовний самоаналіз уроку

 

  1. Якими принципами навчання, вимогами нових і удосконалених навчальних програм керувались при підготовці даного уроку?
  2. Що використали при підготовці до уроку (методичну, дидактичну літературу, наукові джерела, періодику і т. д.)?
  3. Яку роль відводите даному уроку в системі уроків усієї теми (як даний урок пов”язаний з попереднім і наступним і наступним)?
  4. Як визначено цілі уроку і контрольні завдання кожної з них? Чим керувались при цьому? Що було цінним у змісті навчального матеріалу? Чи вдалося зосередити на цьому увагу учнів?
  5. Виходячи з чого вибрали тип уроку і розробили його структуру?
  6. Поясніть вибір методів і прийомів навчання? Чи виправдали вони себе, чи вдалося реалізувати поставлені завдання? Чому було вибране дане поєднання методів, форм і засобів навчання?
  7. Якою була мотивація процесу навчання на різних етапах уроку? Які способи, прийоми мотивації навчання ви використали?
  8. Яким передбачався хід уроку, як збулись ваші передбачення?
  9. Які труднощі виникли у всього класу і в окремих учнів? Як учні їх подолали?
  10. Як спланували діяльність учнів на уроці? Які види діяльності учнів для вироблення загально навчальних і спеціальних умінь та навичок ви застосовували? Обґрунтуйте їх доцільність.

          Які із спеціальних, загальних і навчальних умінь і навиків вдалось

сформувати, удосконалити? Ступінь самостійної і розумової активності учнів на уроці. Чи велась диференційована робота з слабо встигаючими і найбільш підготовленими учнями?

  1. Які наочні посібники і ТЗН застосовували, в чому психологічна доцільність їх використання?
  2. Зробіть підсумок уроку: оцініть його результативність, реалізацію освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку, Оцініть якість знань і навичок учнів.

Чи відповідають досягнуті результати уроку реальним навчальним можливостям учнів?

  1. Які з поставлених завдань не вдалося реалізувати на ваш погляд? Чому? Які ви бачите шляхи усунення недоліків?
  2. Оцініть свій урок, обґрунтуйте оцінку.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz