Самоаналіз уроку
Орієнтовний самоаналіз уроку
- Якими принципами навчання, вимогами нових і удосконалених навчальних програм керувались при підготовці даного уроку?
- Що використали при підготовці до уроку (методичну, дидактичну літературу, наукові джерела, періодику і т. д.)?
- Яку роль відводите даному уроку в системі уроків усієї теми (як даний урок пов”язаний з попереднім і наступним і наступним)?
- Як визначено цілі уроку і контрольні завдання кожної з них? Чим керувались при цьому? Що було цінним у змісті навчального матеріалу? Чи вдалося зосередити на цьому увагу учнів?
- Виходячи з чого вибрали тип уроку і розробили його структуру?
- Поясніть вибір методів і прийомів навчання? Чи виправдали вони себе, чи вдалося реалізувати поставлені завдання? Чому було вибране дане поєднання методів, форм і засобів навчання?
- Якою була мотивація процесу навчання на різних етапах уроку? Які способи, прийоми мотивації навчання ви використали?
- Яким передбачався хід уроку, як збулись ваші передбачення?
- Які труднощі виникли у всього класу і в окремих учнів? Як учні їх подолали?
- Як спланували діяльність учнів на уроці? Які види діяльності учнів для вироблення загально навчальних і спеціальних умінь та навичок ви застосовували? Обґрунтуйте їх доцільність.
Які із спеціальних, загальних і навчальних умінь і навиків вдалось с
Сформувати, удосконалити? Ступінь самостійної і розумової активності учнів на уроці. Чи велась диференційована робота з слабо встигаючими і найбільш підготовленими учнями?
- Які наочні посібники і ТЗН застосовували, в чому психологічна доцільність їх використання?
- Зробіть підсумок уроку: оцініть його результативність, реалізацію освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку, Оцініть якість знань і навичок учнів.
Чи відповідають досягнуті результати уроку реальним навчальним можливостям учнів?
- Які з поставлених завдань не вдалося реалізувати на ваш погляд? Чому? Які ви бачите шляхи усунення недоліків?
- Оцініть свій урок, обґрунтуйте оцінку.
Орієнтовний самоаналіз уроку
- Якими принципами навчання, вимогами нових і удосконалених навчальних програм керувались при підготовці даного уроку?
- Що використали при підготовці до уроку (методичну, дидактичну літературу, наукові джерела, періодику і т. д.)?
- Яку роль відводите даному уроку в системі уроків усієї теми (як даний урок пов”язаний з попереднім і наступним і наступним)?
- Як визначено цілі уроку і контрольні завдання кожної з них? Чим керувались при цьому? Що було цінним у змісті навчального матеріалу? Чи вдалося зосередити на цьому увагу учнів?
- Виходячи з чого вибрали тип уроку і розробили його структуру?
- Поясніть вибір методів і прийомів навчання? Чи виправдали вони себе, чи вдалося реалізувати поставлені завдання? Чому було вибране дане поєднання методів, форм і засобів навчання?
- Якою була мотивація процесу навчання на різних етапах уроку? Які способи, прийоми мотивації навчання ви використали?
- Яким передбачався хід уроку, як збулись ваші передбачення?
- Які труднощі виникли у всього класу і в окремих учнів? Як учні їх подолали?
- Як спланували діяльність учнів на уроці? Які види діяльності учнів для вироблення загально навчальних і спеціальних умінь та навичок ви застосовували? Обґрунтуйте їх доцільність.
Які із спеціальних, загальних і навчальних умінь і навиків вдалось
сформувати, удосконалити? Ступінь самостійної і розумової активності учнів на уроці. Чи велась диференційована робота з слабо встигаючими і найбільш підготовленими учнями?
- Які наочні посібники і ТЗН застосовували, в чому психологічна доцільність їх використання?
- Зробіть підсумок уроку: оцініть його результативність, реалізацію освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку, Оцініть якість знань і навичок учнів.
Чи відповідають досягнуті результати уроку реальним навчальним можливостям учнів?
- Які з поставлених завдань не вдалося реалізувати на ваш погляд? Чому? Які ви бачите шляхи усунення недоліків?
- Оцініть свій урок, обґрунтуйте оцінку.
|