Неділя, 19.05.2024, 02:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя початкових класів Данилюк Марії Григорівни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Структура уроку ОЗОН

Аналіз уроку

Структура уроку ОЗОН:

  1. Мотиваційний етап (забезпечення емоційної готовності до уроку; актуалізація суб’єктного досвіду; актуалізація опорних знань).
  2. Етап цілевизначення і планування (мета формулюється вчителем на основі програмних вимог; ціль визначається учнем і є конкретною: хочу дізнатися…).
  3. Етап опрацювання навчального матеріалу (учень працює самостійно; робота вчителя – до уроку).
  4. Рефлексивно-оцінювальний етап (оцінюються не лише знання, а й (і це головне!) особистісний розвиток).

Цілі уроку:

  1. Чи були забезпечені мотиваційна готовність і позитивний настрій?
  2. Чи актуалізував учитель субєктний досвід учня?
  3. Наскільки конкретно були сформульовані цілі уроку?
  4. Чи обговорювалися вони з учнями?
  5. Чи мали учні можливість внести свої зміни і доповнення до пропонованого переліку цілей?
  6. Чи стали цілі особистісно значущими для школярів?

Форми спілкування і роботи:

  1. Чи був учитель толерантним у стосунках з учнями?
  2. Яка форма спілкування переважала: монолог, діалог, полілог?
  3. Які форми роботи переважали: фронтальна, індивідуальна, парна, групова, кооперативна?
  4. Чи були запропоновані різні види завдань?
  5. Які із завдань переважали: репродуктивні, частково-пошукові, дослідницькі, творчі?

 

Способи діяльності:

  1. Чи стимулював учитель школярів до самостійного їх вибору і форм виконання?
  2. Чи виявлялися найбільш особистісно значущі способи навчальної діяльності учнів?
  3. Чи враховувалися індивідуальні пізнавальні можливості учнів, темп навчання?
  4. Чи надавалася допомога учням, які не встигають за темпом роботи класу?
  5. Чи створювалася ситуація успіху на уроці?

Домашнє завдання:

  1. Чи диференціювалися домашні завдання, можливість їх вибору?
  2. Чи аналізувалися домашні завдання?
  3. Чи обговорював учитель з учнями підсумок уроку (що дізналися, що сподобалося, що ні, що хотілося б повторити на наступному уроці)?

Рефлексія:

  1. Чи проводилося оцінювання процесу виконання завдань?
  2. Які форми для цього застосовувалися: самоконтроль, взаємооцінка, колективна думка, якісь інші?
  3. Чи оцінював учитель оригінальність суджень, правильність та раціональність шляхів розвязку проблем?

Чи набували учні навичок цілевизначення, планування, рефлексії, оцінювання

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz