Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Завдання для розвитку мовленняДИФЕРЕНЦІЙОВАНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ УРОКІВ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ 2 КЛАСУ («Зошит з розвитку зв’язного мовлення для 2 класу» Автори: Н. О. Будна, Л. Ф. Левчук) Коловертівська ЗШ 1-2 ступенів – Данилюк Марія Григорівна
Урок №1. Опис предмета за малюнком, змістом загадки та запитаннями.
А) Вибрати речення, які можна використати для опису квітки. Прийшла чарівниця-осінь. Айстра – чудова осіння квітка. Вона розквітає ранньою весною. Її аромат зачаровує все навкруги. Ця квітка гарна, ніжна, Ця красуня щороку прикрашає мій квітник.
Б) З’єднати та доповнити словосполучення. Квіти ---------- тонке, високе, …… . Пелюстки ---------- різьблені, зелені, …… . Листочки --------- гостроверхі, довгі, …… . Стебло ---------- різнокольорові, дрібні, …… .
Урок №2. Опис істоти за малюнком. Змістом вірша та поданими словами.
А)Продовжити речення словами з довідки. У мене вдома живе …. котик. Він зветься … . Тваринка … та непосидюча. У розбишаки … очі. Хвіст довгий та …. . Чутливі вуса допомагають йому ловити … мишей. Зубки й кігті в нього … та тонкі. Мурчик любить їсти смачне … та молоко. Слова для довідки: рудий, Мурчик, весела, зелені, пухнастий, швидких, гострі, м’ясо.
Б) Доповнити вірш словами, які римуються. Живе в мене сірий котик. Я зову його …. . В нього шерсть м’якенька, довга і … . Лапки пружні і міцні, вуса довгі і … . Пухнастий хвостик він має, Дуже мишок ним …. .
Урок №3. Добір слів-ознак предметів за малюнком.
А) записати якнайбільше барв осені. ( Жовта, червона, жовтогаряча, пурпурова, коричнева, золотава, багряна, бруната, бурштинова, смарагдова, бура, руда, зелено-жовта, темно-зелена та інші).
Б) Встановити межі речень. Прокинулася зі сну золотокоса осінь заходилася порядкувати тихо ступає вона садом одягає дерева в золоті шати заплітає берізці в коси золоті стрічки калині й горобині подарувала багряні листочки всім догодила осінь-чарівниця сіла спочити, та не намилується дивною красою.
Урок №4. Добір назв до серії малюнків.
А) Вибрати потрібні словосполучення.
Б) Скласти загадку про білочку, використовуючи слова з довідки. Слова для довідки: руденька шубка; маленькі вушка; м’яке хутро; маленька пустунка; запасає гриби та горішки; дбайливе звірятко; пухнастий та довгий хвіст.
Урок №5. Складання лічилки за серією малюнків та поданими словами-римами.
А) Дібрати рими до поданих слів. Іграшки - …. (пташки). П’ять - … (шукать). Сонце - … (віконце). Шукати – (обирати).
Б) Вивчити лічилку. Раз! Два! Час вставати будемо разом ми грати. Три! Чотири! Пострибаймо всі лічилку пригадаймо. П’ять! Шість! Порахували - ми ведучого обрали!
Урок №6. Побудова і записування речень, що передають зміст малюнків. Складання зв’язного висловлювання.
А) «Відгадай чий подарунок?» (для білочки) 1. Великий, міцний, смачний, коричневий, овальний жолудь. (кабан) 2. Червонобоке, кругле, соковите, велике, солодке яблуко. (їжак)
Б) Відшукати зв’язну розповідь та доповнити. 1. Їжак має шубку з колючок. На дереві висів міцний горішок. Стежиною йшов дикий кабан. Вона змінила свою шубку на пухнасту, теплішу. 2. Настала осінь. Всі звірі готуються до зими. Білочка запасає горіхи та гриби. Вона змінила свою шубку на пухнасту, теплішу.
Урок №7. Складання речень до теми. Робота з деформованим текстом.
А) Записати зимові розваги дітей. 1. …………………………………. 2. …………………………………. 3. …………………………………. 4. ………………………………….
Б) Побудувати речення із поданих слів. 1. чарівниця-зима, Заходилася , скрізь, порядкувати. 2. пухнастою, Землю, покрила, ковдрою. 3. інеєм, дерева, Срібним, покрила. 4. До , гості, нас, снігурі, завітали.
Урок №8. Розповідь за малюнком, планом, та опорними словами.
А) Виправити помилки в тексті. Настала сувора, дощова (?) зима. Зла хуртовина все засипала рідким (?) снігом. Бідолашні птахи мають (?) вдосталь їжі. Задоволені (?) тварини теж потребують нашої допомоги.
Б) Дописати висловлювання. «Зима – сувора пора року, бо …». (холодно всім, птахи не мають вдосталь їжі, тварини теж страждають, хворіють люди тощо) |
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||