Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Урок з диференційованими завданнями
Тема. Кратне порівняння чисел. Розв’язування і порівняння задач на кратне порівняння чисел. Обчислення значень виразів.
Мета: ознайомити учнів з кратним порівнянням чисел; сформувати розуміння різниці між відношеннями «на... менше» і «в... разів менше»; формувати вміння розв'язувати приклади і задачі на засвоєння табличного множення і ділення; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, математичне мовлення; виховувати уважність. Обладнання: Картки з диференційованими завданнями, смайлики. ХІД УРОКУ
Пролунав уже дзвінок, Починається урок. Щоб урок минув цікаво, Всі беремося до справи.
Хмарка сонечко закрила, Слізки срібнії зронила. Ми ті слізки пошукаємо, У травичці позбираємо. Пострибаємо, як зайчата. Політаємо, як пташата. Потанцюємо ще трішки, Щоб спочили ручки, ніжки. Всі веселі? От чудово, А тепер до праці знову.
Завдання для учнів з середнім та початковим рівнем знань
Спишіть ряди чисел. Знайдіть зайве число та підкресліть його. 6, 12, 16, 18, 24, 30. 40, 30, 50, 20, 55, 70.
1 м = дм 30 дм = м 1 м = см 4 дм = см 9 м = дм 10 см = дм 7 дм = см 40 см = дм 3. З’єднайте приклади з відповідями 4 · 6 + 6 · 7 9 18 : 6 + 12 : 2 19 6 · 5 – 5 · 6 66 48 : 6 + 42 : 6 15 6 · 6 – 12 : 6 0 3 · 5 + 24 : 6 34 4.* Задача У саду мама зірвала 36 яблук, а груш у 6 разів менше. Скільки всього фруктів зірвала мама? План розв’язання:
Завдання для учнів з високим та достатнім рівнем знань
Спишіть ряди чисел. Знайдіть зайве число та підкресліть його. 6, 12, 16, 18, 24, 30. 40, 30, 50, 20, 55, 70.
2 дм 4 см + 3 см 5дм 4 см + 4 дм 5дм 9 дм 7 см – 3 дм 8 см – 3 см 1 дм + 6 см 1 дм : 5 1 дм – 9 см 2 дм – 20 см
6 • 5 + 54 : 6 - 9 = 30 45 : 5 – 20 : 5 + 50 = 55 48 – 28 : 4 + 6 = 47 36 : 6 : 2 – 3 = 0 (48 - 28) : 4 : 5 = 1 24 : (2 • 3) • 4 = 24
На ярмарку тато купив 42 кг яблук, винограду – у 6 разів менше, ніж яблук, а бананів - на 6 кг менше, ніж винограду. Скільки кілограмів бананів купив тато? 3. Офтальмологічна пауза Гра «Муха» (додається)
VI. ПІДСУМОК УРОКУ VII. Вправа « Мозковий штурм». - Яку дію виконаємо, якщо сказано: «на … більше», «на … менше»?
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||