Неділя, 19.05.2024, 06:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя початкових класів Данилюк Марії Григорівни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Урок з диференційованими завданнями

 

Тема.

 Кратне порівняння чисел. Розв’язування і порівняння задач на кратне порівняння чисел. Обчислення значень виразів. 

 

Мета:

 ознайомити учнів з кратним порівнянням чисел; сформувати розуміння різниці між відношеннями «на... менше» і «в... разів менше»; формувати вміння розв'язувати приклади і задачі на засвоєння табличного множення і ділення; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, математичне мовлення; виховувати уважність.

Обладнання:

Картки з диференційованими завданнями, смайлики.

ХІД УРОКУ

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок.

Щоб урок минув цікаво,

Всі беремося до справи.

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 

  1. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

  1. Робота за підручником
  1. Фізкультхвилинка

 

Хмарка сонечко закрила,

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаємо,

У травичці позбираємо.

Пострибаємо, як зайчата.

Політаємо, як пташата.

Потанцюємо ще трішки,

Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі? От чудово,

А тепер до праці знову.

  1. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 

  1. Диференційовані завдання.

Завдання для учнів з середнім та початковим рівнем знань

  1. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

  Спишіть ряди чисел. Знайдіть зайве число та підкресліть  його.

6, 12, 16, 18, 24, 30.

40, 30, 50, 20, 55, 70.

  1. Гра «Заповни пропуски»

1 м =        дм                               30 дм =       м

1 м =         см                              4 дм =      см

9 м =        дм                              10 см =      дм                         

7 дм =       см                              40 см =        дм

3. З’єднайте приклади з відповідями

4 · 6 + 6 · 7                                    9

18 : 6 + 12 : 2                                19

6 · 5 – 5 · 6                                    66

48  : 6 + 42 : 6                               15

6 · 6 – 12 : 6                                  0     

3 · 5 + 24 : 6                                  34

4.* Задача

У саду  мама зірвала 36 яблук, а  груш у 6 разів менше. Скільки всього фруктів  зірвала мама?

План розв’язання:

  1. Скільки груш зірвала мама в саду ? ( гр.)
  2. Скільки всього фруктів зірвала мама ? ( фр.)

Завдання для учнів з високим та достатнім рівнем знань

 

  1. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

Спишіть ряди чисел. Знайдіть зайве число та підкресліть  його.

6, 12, 16, 18, 24, 30.

40, 30, 50, 20, 55, 70.

 

  1. Дії з іменованими числами

 

2 дм 4 см + 3 см                                   5дм 4 см + 4 дм 5дм

 9 дм 7 см – 3 дм                                  8 см – 3 см

1 дм + 6 см                                           1 дм : 5

1 дм – 9 см                                           2 дм – 20 см

 

  1. Обчислити значення виразів

 

6 • 5 + 54 : 6 - 9 = 30                            45 : 5 – 20 : 5 + 50 = 55

48 – 28 : 4 + 6 = 47                               36 : 6 : 2 – 3 = 0

(48 - 28) : 4 : 5 = 1                                 24 : (2 • 3) • 4 = 24

 

  1. Задача

На ярмарку тато купив 42 кг яблук,  винограду – у 6 разів менше, ніж яблук, а бананів  - на 6 кг менше, ніж винограду. Скільки кілограмів бананів купив тато?

3.     Офтальмологічна пауза

Гра «Муха» (додається)

 

      VI.  ПІДСУМОК УРОКУ 

      VII. Вправа « Мозковий штурм».

- Яку дію виконаємо, якщо сказано: «на … більше», «на … менше»?
- Яку дію виконаємо, якщо сказано: « у …рази більше», « у… рази менше»?

 

VIII.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Посилання на документ Word

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz