Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Одиниці вимірювання масиТема. Одиниці вимірювання маси. Заміна одних одиниць вимірювання маси іншими
Мета: систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання маси; вправляти в знаходженні частини від заданої величини; вдосконалювати обчислювальні навички та вміння учнів розв’язувати задачі; розвивати кмітливість; виховувати бережливе ставлення до результатів праці. Обладнання: картки для опитування, картки для парної та групової роботи, таблиця одиниць маси. Тип уроку: комбінований. ХІД УРОКУ Діти, давайте налаштуємося на плідний та цікавий урок. Учитель Учні Рахуємо швидко Пишемо красиво Мислимо логічно Не розуміємо запитуємо
II. Контроль і закріплення знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання • Пояснити правила переходу одних одиниць вимірювання довжини до інших (№ 325). • Скласти вираз для розв’язання задачі № 326
2. Завдання для опитування з елементами диференціації. КАРТКА ДЛЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ Порівняти: 5 м 4 дм і 5 м 40 см 7 км 680 м і 7 км 068 м 4 дм 8 см і 5 дм 15 мм і 1 см 5 мм Задача Одна смужка має довжину 6 см, а друга – 3 см. У скільки разів перша смужка довша за другу? На скільки сантиметрів перша смужка довша за другу?
КАРТКА ДЛЯ УЧНІВ ДОСТАТНЬОГО РІВНЯ Обчислити 7 см + 3 см 4 мм 313 мм + 212 мм 7 см 9 мм — 3 см 2 мм 5 м 3 дм — 1 м 9 дм
Задача Знайти довжину та ширину прямокутника, периметр якого 12 метрів. (Вказати декілька варіантів)
II. Повідомлення теми та мети уроку. 1. Бесіда з метою з’ясування, які одиниці маси діти вже знають.
2. Пояснення. — Для вимірювання маси великих вантажів недостатньо користуватись кілограмом, використовують центнер і тонну. 3. Робота за таблицею 1 т = 1 000 кг 1 т = 10 ц 1 ц = 100 кг 1 кг = 1 000 г
4. Хвилинка цікавого. Історична довідка. — У давнину користувались іншими одиницями вимірювання маси. Прочитайте їх на таблиці. Золотник — 4 г Гривня — 400 г Пуд — 16 кг Фунт — 400 г
5. Первинне закріплення. Задача №328 (фронтально)
6. Коментоване розв’язання задачі № 329
7. Фізкультхвилинка Чух-чух! Чух-чух! А на дворі дощик вщух. До веселки руки здіймаємо, Танцювати хутчіш починаємо. Чок-чок! Чок-чок! То п’ятка, то носок. У долоні плескать будем, Зразу ж втому ми забудем Танцювали – відпочили, Працюювати захотіли!
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Робота в групах. Картка для групи №1 Запишіть у кілограмах: 3 т 80 кг; 20000 г. Запишіть у грамах: 7 кг; 12 кг 60 г. Запишіть у центнерах: 3 т 6 ц ; 3800 кг. Запишіть у тоннах: 200000 кг; 1200 ц.
Картка для групи №2 Запишіть у кілограмах: 5 т 800 кг; 15000 г. Запишіть у грамах: 9 кг; 34 кг 70 г. Запишіть у центнерах: 7 т 6 ц ; 50800 кг. Запишіть у тоннах: 100000 кг; 1200 ц.
2. Вправа 331. Знаходження частини від заданої величини. (Сильніші учні працюють самостійно, з рештою – колективно)
3. Коментоване розв’язання задачі №332. Складаємо разом з учнями короткий запис задачі. 2 ц нафти – 3 ц кам’яного вугілля ? т нафти – 60 т кам’яного вугілля ( Бесіда про бережливе ставлення до результатів праці кочегара та інших людей)
4. Робота в парах. Знайти приклади, які обчислені неправильно. Виправити помилки та вказати вірний результат. 32000 х 10 : 100 = 3200 ( 340 + 600) : 10 = 940 4 х 13 = 52 57 : 3 = 18 43 х 14 – 54 = 548 43 х 20 + 43 х 20 = 1620
IV. Підсумки уроку
1. Гра «Обери одиницю вимірювання» Якою одиницею користуємося при вимірюванні: Вагон угілля? Мішок цукру-піску? Жменьки цукерок? Ящик яблук? Причіп пшениці? Одного трактора? 10 мішків гречки? Одного зошита? 2. Задача-хитринка. Два коники везуть вантаж. Білий кінь – пуд солі, а чорний кінь – пуд вати. Кому із них важче везти вантаж і чому?
V. Домашнє завдання № 336, № 337.
VI . Підсумкова рефлексія. Я – дізнався…. Я – зрозумів…. Я - повторив…. Я – запам’ятав….
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||