Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Урок №4Тема. Одиниці вимірювання часу. Задачі з буквеними даними. Мета: систематизувати уявлення учнів про одиниці вимірювання часу; закріплювати вміння переходити від одних одиниць вимірювання величин до інших; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення та математичне мовлення; виховувати бережливе ставлення до часу та працелюбність. Обладнання: табелі-календарі; модель годинника, картки для роботи в парі. Тип уроку: комбінований. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент. 1. Психологічний настрій класу. Ми любимо яскраве сонечко, воно нам посміхається.Посміхнімося ж і ми йому та один одному. Хай це додасть нам гарного настрою, бо від нього залежатиме продуктивність нашої роботи на уроці. А тепер скажіть, який у вас настрій? От і добре. Починаємо урок, а працюватимемо ми під девізом, який написаний на дошці: «Молодець! Старайся і ти досягнеш успіху».
II. Контроль, корекція і закріплення знань. 1.Перевірка домашнього завдання. А) Рівняння №358 Розв’язати друге рівняння та пояснити, як знаходити невідоме зменшуване. Б) Задача №360 Вставити пропуски у скорочений запис задачі на дошці
? год роботи - ? гончарів – 36 глечиків
2. Усний рахунок. а) Логічна розминка – Продовжити числовий ряд, замінивши букви числами 2, 4, 6, 8, М, А. 100, 200, 300, Т, Е. 500, 1000, 1500, М, А. 2000, 3000, 4000, Т, И. 12341, 12343, 12345, К, А.
б) Гра "Доповнити до 4000" – Називаю числа, а учні оголошують результат і фіксують на дошці 3000, 3999, 1500, 100. в) Гра «Знайди помилку» – Знайти перетворення, виконані невірно. 120 с = 2 хв 2 год 2 хв = 122 хв 2 доби = 44 год 240 хв = 5 год 3 год = 180 хв 5 хв 50 с = 300 с
3.Робота в парах ( з вибірковою перевіркою)
III. Повідомлення теми уроку.
IV. Розвиток математичних знань.
Учні пригадують вивчені одиниці вимірювання часу; століття в якому ми живемо; століття, в яких жили видатні українці Б. Хмельницький, Т. Шевченко та інші.
( Перший вираз коментує вчитель, робимо 4 вирази на вибір учнів) Наприклад: 5 р. = 60 міс. Один рік складається із 12 місяців, а 5 років їх має у 5 разів більше, тобто 12х5=60 міс.
Аналогічний алгоритм виконання вправи. ( виконуємо лише 4 вирази) 120 с = 2 хв – 60 секунд – це одна хвилина, а у 120 с – їх стільки, скільки разів по 60 вміститься у числі 120, тобто 120 с : 60 = 2 хв
V. Узагальнення й систематизація знань учнів 1. Дії з іменованими числами - Диференційована робота над вправою №371. Сильніші учні виконують самостійно, а решта – під керівництвом учителя.
2. Колективна робота над задачею №367. - опрацювання тексту задачі самостійно; - аналіз задачі під керівництвом учителя А) скільки придбали тренажерів? Штанг? Б) Яка ціна штанги? В) Скільки заплатили за всі штанги? Г) Скільки коштують усі тренажери? Д) Скільки коштує один тренажер? Учні самостійно складають вираз. Сильніший учень працює біля дошки, самоперевірка – з дошки. а – ( в х 3 ): 8 – коштує тренажер 3.Завдання з логічним навантаженням (за наявності часу) Що їли к о т и ? В кожного своя є миска, їсть кіт Мурзик не сосиску, їсть не рибу кіт Васько І не кашу з молоком. І руденька Любка наша їсть із мисочки не кашу. Біла кицька Віолетта Уподобала котлету. Хто їсть рибу, хто — сосиску? Хто вподобав каші миску? (Рибу — Любка, сосиску — Васько, а кашу — Мурзик.) VI. Підсумок уроку
VII. Домашнє завдання (на вибір) 1 варіант - №372, №373(1,2,5,6 вирази) 2 варіант
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||