Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Урок математики у 4 класі №3Тема. Одиниці вимірювання часу. Перетворення одиниць вимірювання часу. Розв’язування задач на визначення тривалості події
Мета: систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання часу; закріплювати вміння учнів переходити від одних одиниць вимірювання величин до інших; розвивати мислення; виховувати вміння цінувати свій час. Обладнання: картки із диференційованими завданнями; картки для парної та групової роботи, моделі годинників, таблиця одиниць часу. Тип уроку: комбінований. ХІД УРОКУ
Гра «Світлина» Демонструю картку із прикладом 5 секунд. Завдання дітей – обчислити вираз. 420:7= 20х20= 200:5= 45+405= 200х100= 2900+100=
II. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання - 1 учень записує та пояснює 4 перетворення із №348; - 1 учень записує та пояснює розв’язування задачі №349. 2. Усні обчислення. Робота в парах. «Розплутай ланцюжок» 1 пара: 10 х 10 2 пара: 130 + 20 3 пара: 350 - 25 + 200 : 5 х 0 : 5 - 3 + 400 - 60 х 10 :100 0 270 4 3. Диференційоване завдання. Кожному учневі роздаю картку із геометричною фігурою. Він має виміряти кожну сторону, написати довжину (ширину) сторони та визначити периметр. Ці картки двох кольорів – зеленого ( для учнів із середнім рівнем знань – результати вимірів лише у сантиметрах) та оранжевого ( для учнів достатнього та високого рівнів – виміри у сантиметрах та міліметрах).
III. Повідомлення теми уроку та його мети. Загадка. Справно йде, хоч ніг немає, «Цоки-цок», усім співає. І секунди, і хвилини Нам рахує він щоднини. (годинник)
- Діти, що показує нам годинник? - Давайте подумаємо, що ми робитимемо сьогодні на уроці? (Записую коротко думки учнів)
IV. Первинне сприйняття та осмислення нового матеріалу. 1. Пояснення вчителя. Паралельно діти-візуали можуть самостійно опрацьовувати даний матеріал із підручника №350 сторінка 55, оскільки міри часу вже вивчалися у попередніх класах. 2. «Мозковий штурм» Що можна зробити важливого за 1 хвилину? 1 хвилина – це багато чи мало? 3. Гра « Одна хвилина» - Діти рахують скільки слів можна сказати за 1 хвилину; - До скількох можна порахувати за 1 хвилину; (учитель стежить за годинником, один учень промовляє – всі рахують) 4. Фізкультхвилинка На зеленій галявині, (Діти ходять по колу. ) Ходять в лісі шелести, (Ходьба. )
Вчитель читає, а учні записують з наступною взаємоперевіркою у парах. Одинадцята година, двадцять п’ять хвилин, десять секунд, сім годин сорок дві хвилини п’ятдесят вісім секунд.
Разом з учителем учні визначають скільки століть існує Київ та століття, у яких жили Б. Хмельницький, Т. Шевченко, Л. Українка.
Фронтальним способом № 354, №355.
6. Офтальмологічна фізкультхвилинка. Діти слідкують лише очима за рухом указки. VI. Розвиток математичних знань. 1. Групова робота над задачею №359 Учасники обох груп спочатку читають умову задачі. Якщо група може її виконати – працює без допомоги вчителя. Якщо група не справляється – сигналізує червоною карткою. Вчитель пропонує допомогу у вигляді скороченого запису задачі. 3 в. – 6 м. – 360 г 1 в. – 8 м. - ? г Якщо і це не допомагає – пропоную план розв’язування задачі. План розв’язування: 1. Скільки грамів шкідливих газів з повітря поглинає 1 в’яз за 1 місяць? 2. Скільки грамів шкідливих газів з повітря поглинає 1 в’яз за 8 місяців?
VII. Підсумок заняття. 1. Колективна робота - форзац підручника – знайти приклади застосування одиниць часу. 2. Елементи методики «Ейдетики» – Закрийте очі та явіть собі! Ви – художник-чарівник. Візьміть пензлик до рук, виберіть фарбу і помандруємо приміщенням школи, класом і писатимемо, де захочемо. Напишіть букву «м» на вхідних дверях, букву «о» – на коридорі, букву «л» – на дверях нашого класу, букву «о» – на дверях третього класу, букву «д» – на вікні, букву «ц» – на стелі, букву «і» – на дошці. Закрийте очі і пройдіть ще раз уявним шляхом та зберіть букви докупи. Яке слово вийшло? (Молодці) – Перевіримо, чи все встигли зробити із запланованого? Це говорить про те, що ми вміємо цінувати власний час. – Що нового дізналися? – Кому з учнів ви хотіли б подякувати за співпрацю?
№358, №360, №361 – обрати та виконати два номери.
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||